понеделник, 16 март 2020 г.

Понеделник 16.03.

Изискването да публикуваме наведнъж материал за цялата седмица отпадна, така че ще публикувам ден за ден задачите за изпълнение.
Класната стая се "отваря" в 8:00ч.
По програма в понеделник имаме Математика и Български език и литература ( РР) два часа.
В класната стая имате качен тест по математика. Очаквам да го решите и да ми го изпратите до 20:00 ч. 
По БЕЛ ще имате творческа задача на тема Моят роден край. Знаете изискванията и критериите за оценяване, те също са упоменати. Може да напишете съчинението си в празния документ в самото задание или да го наберет в WORD на компютър и да ми го изпратите на ел.поща polia_kostadinova@abv.bg. Може и на лист да пишете и да ми го изпратите сниман във вайбър.Срокът е до 20:00 ч. За втория учебен час по БЕЛ в класната стая съм предвидила диктовка (аудио). И там има празен документ ,който може да ползвате за да пишете и после да ми изпратите. Ако  е трудно, пишете в тетрадката за диктовки и ми пратете снимка във вайбър.

Приятна работа и не забравяйте, че има срок за изпълнение!
На разположение съм във Вайбър и Скайп ,ако има въпроси. Може да си помагате, класната стая има чат. Приемете го като тренировъчна загрявка за утре, когато заедно ще бъдем в "класната стая" и ще се поизпитаме.:)

Представена публикация

Успешна учебна година!