Оценяване


Учениците от 4 клас се оценяват със следните количествени оценки, според наредбата на МОН :

  • Отличен 6
  • Много добър 5
  • Добър 4
  • Среден 3
  • Слаб 2






·         Отлично – ученикът постига напълно очакваните резултати от учебните програми. В знанията няма пропуски. Усвоени са всички нови понятия и ученикът ги използва успешно. Притежава необходимите компетентностите и може да ги прилага самостоятелно при решаване на учебни задачи в различни ситуации. Действията му са целенасочени и водят до отличен краен резултат.

·         Много добре – ученикът постига с малки изключения очакваните резултати от учебните програми. В знанията има незначителни пропуски, които не са съществени. Усвоени са новите понятия и повечето от тях се използват правилно. Демонстрира придобитите компетентности при решаване на учебни задачи в познати ситуации, а нерядко – и в ситуации, които не са изучавани в клас, макар това да става с известна неувереност. Действията му са целенасочени и водят до краен резултат.

·         Добре – ученикът постига преобладаващата част от очакваните резултати от учебните програми. Демонстрира добри знания и умения на познавателно равнище разбиране, успешно се справя с познати ситуации, но се нуждае от помощ при прилагането на знанията и уменията си в непознати ситуации. В знанията има някои пропуски. Усвоени са преобладаващата част от новите понятия.

·         Задоволително – ученикът постига само основните очаквани резултати от учебните програми. В знанията си ученикът има сериозни пропуски. Усвоени са само някои от новите понятия. Притежава малка част от компетентностите в съответствие с учебната програма. Може да ги прилага с пропуски и грешки в задоволителна степен.

·         Незадоволително  – ученикът НЕ постига нивото на знания, умения и отношения ,съответстващо на очакваните резултати в учебната програма по учебния предмет за съответния клас ; НЕ владее новите понятия; НЕ притежава необходимите компетентности;

Представена публикация

Успешна учебна година!