неделя, 15 март 2020 г.

Обучение по време на извънредно положение

Скъпи родители и ученици,

 в условията на кризисната ситуация, в която сме поставени ще се опитаме да проведем учебен процес в онлайн среда. Целта е да се затвърди и упражни усвоения вече учебен материал. Уроци за нови знания засега няма да се преподават.
Според указанията на РУО и ръководството на ОУ " Георги Сава Раковски" ще работим по следния график:
1. До 17.03. (вторник) съм ангажирана да изпратя на ръководството работни листи / упражнения в ел.вариант за учениците по предметите Български език и литература, Математика и Английски език. Те ще бъдат качени в сайта на училището и тук в блога ( във вайбър групата ще пускам диктовките) на същата дата .
2. Учениците изпълняват половината от тези задания ( ще дам точни указания за броя задачи по математика и упражнения по бълг.език)  и до 18:30 ч на същия ден ми ги изпращат на ел.поща или във вайбър ( лично, не в групата на класа). Под "изпращат "  може да се разбира прикачен файл на ел. поща, ако ученикът работи на компютър или снимка на лист, ако ученикът пише на хартиен носител (принтиран лист или тетрадка). Аз ги проверявам.
3. На 18.03. ( сряда) в 10:00ч. до 14:00 ч. съм на разположение на учениците за обсъждане на евентуални трудности и обсъждане на типични грешки при изпълнение на тези поставени задачи. Ще работим и допълнително заедно.
4. На 19.03. ( четвъртък) учениците изпълняват останалата част от поставените им задачи, които още на 17.03. ще бъдат качени в сайта на училището и тук в блога. Отново ми ги изпращат и аз ги проверявам.
5. На 20.03. (петък) от 10:00ч. до 14:00ч съм на разположение на учениците за консултация относно изпълнените вече задачи и отново ще се упражним заедно.



ВАЖНО: Ще обясня  какво означава "на разположение на учениците" и " работим допълнително заедно":

  • Създала съм виртуална класна стая . В нея ще присъединя днес всички ученици,които ми изпратиха e-mail. Всеки вторник и четвъртък от 10:00 ч. "ще се срещаме там". До 14:00 ч. ще се упражняваме там.
https://www.vedamo.com/vcl/room/5e6e14518c448#
  • Ще си направим група в Skype, виждам почти всички вече имат регистрация там и ще се свързваме всеки вторник и четвъртък от 10:00 ч.  до 14:00 ч., едновременно докато сме в " класната стая", за да се виждаме и чуваме. 



  • Групата във Вайбър е мястото, където ще пускам диктовките за седмицата. Там съм на разположение по всяко време, всеки ден. Ако все още има някой, който не се е присъединил там, моля да ми се обади по телефона,за да го присъединя. Ако детето не разполага със смартфон, Вайбър може да се инсталира и на компютър или таблет.
  • Материали за проверка или въпроси от родители изпращайте на e-mail :



Разбирам, че ще е трудно и сложно за децата ,затова моля всички родители за съдействие и търпение. Надявям се и се моля от все сърце скоро да се видим в нашата реална класна стая 303 в ОУ " Георги Сава Раковски"!!!
Поздрави и бъдете здрави!


Представена публикация

Успешна учебна година!